tisdag 16 september 2014

Fodervärd i Skåne sökes

Alla valpar är sålda utom en. Jag vill behålla en tik för att ha möjlighet att fortsätta avla på Heidis egenskaper. Jag inser dock att tre hundar kan vara lite mycket och letar därför efter en fodervärd till denna tikvalp.

Eftersom tanken är att jag ska kunna använda tikvalpen i avel ställer jag krav på dig som vill bli fodervärden. Bland annat vill jag att du sköter valpens päls ordentligt så att hon kan ställas ut, höftledsröntgar henne och mentalbeskriver henne (BPH). Att du tar hand om valpen och behandlar henne väl är för mig en självklarhet.

För att jag ska ha möjlighet att klippa och ställa ut valpen vill jag att du bor i närheten av mig, dvs. någonstans i Skåne.

Är du intresserad så hör av dig. Du når mig säkrast på 0705-410012 eller på kia.hellqvist@hotmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar