måndag 19 mars 2018

Uppdatering Pondus

Det fanns många anledningar till att jag valde att fråga Helge om jag fick använda Pondus när jag skulle para Leia. En anledning var att jag tyckte att Pondus var väldigt trevlig när jag träffade honom, och för mig är det viktigast. En annan anledning var att jag, och Helge, tror att Pondus skulle passa Leia utseendemässigt. Och en tredje var helt enkelt att jag tycker att Pondus är väldigt snygg.

Det är tydligt att beträffande åtminstone den tredje anledningen så är det många som håller med mig.

Pondus, Shyloch Statement, har haft fortsatta framgångar under 2018. På My Dog blev han BIR och tredje bästa terrier båda dagarna.

Den 18 februari blev han BIS 3 på den första NKK utställningen.

I helgen blev han BIS på NKK:s utställning i Kristiansand. Pondus är helt enkelt en fantastiskt vacker hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar